
"İzzet ve Şehadet Göklere Yükselmiştir"
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Kerbela'yı anmanın Hz. Hüseyin'in yolunu anlamak olduğunu belirterek, bu yolun mazlumun yanında durma, hakkı üstün tutma ve zulme rıza göstermeme yolu olduğunu vurguladı. Çiftçi, Anadolu'nun mayasının Ehl-i Beyt muhabbetiyle tutulduğunu ve Türkiye Yüzyılı'nın her vatandaşın gönlüne dokunarak inşa edileceğini söyledi.







