
Depozito Sistemi 1 Temmuz'da Ulusal Entegrasyona Geçiyor, HOREKA İşletmeleri Rol Alıyor
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı koordinasyonundaki Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sistemi, 1 Temmuz'da ulusal entegrasyona başlıyor. HOREKA işletmeleri, içecek ambalajlarını toplayarak sisteme katkı sağlayacak ve her ambalaj için 0,20 TL teşvik alacak.
