
Enerji Bakanı Bayraktar: 2035'e kadar yüzde 35 elektrifikasyon hedefi çok iddialı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da yaptığı açıklamada, Türkiye'nin COP31 Başkanı olarak 2035'e kadar küresel çapta yüzde 35 elektrifikasyon hedeflediğini belirtti. Bayraktar, bu hedefin Türkiye'nin enerji stratejisinin merkezinde yer aldığını ve dışa bağımlılığı azaltacağını vurguladı.













