
Yeşil-beyazlı kulüp iki kaptanla yollarını ayırdı
Yeşil-beyazlı kulüp, iki sezon boyunca kaleyi koruyan İsmet Yumakoğulları ve 2. Lig şampiyonluğunda pay sahibi olan Mehmet Yiğit ile yollarını ayırdığını duyurdu. Kulüp, her iki kaptana da emekleri ve başarıları için teşekkür ederek kariyerlerinde başarılar diledi.













