
Teknoloji
13.05.2026AI özeti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, ITU GSR-26 Sempozyumuna Katıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, BTK ev sahipliğinde düzenlenen ITU GSR-26 Sempozyumuna katıldı. Bakan Uraloğlu, dijital geleceğin yönetimine ilişkin küresel işbirliğini desteklediklerini ve Türkiye'nin dijitalleşme vizyonuna dikkat çekti.
H
Hürriyet Gündem