Fabrice N'Sakala'dan Özel Açıklamalar: "Kendimi Türk Hissediyorum"
Eski Beşiktaşlı futbolcu Fabrice N'Sakala, Türkiye'yi ve Türk insanını çok özlediğini belirterek, "Kendimi Türk hissediyorum" dedi. 3-4 yıl daha futbol oynamayı planladığını ve sonrasında antrenörlük düşündüğünü söyleyen N'Sakala, Beşiktaş'taki kadro dışı kaldığı dönemi ve Sergen Yalçın'a yeterli zaman verilmediğini belirtti.














