
Scorpions, 60. yıl dönümü turnesi kapsamında İstanbul'da konser verdi
Alman rock grubu Scorpions, 60. yıl dönümü turnesi kapsamında 33 yıl aradan sonra İstanbul'da Beşiktaş Tüpraş Stadyumu'nda konser verdi. Grup, "Coming Home" ile başlayarak klasikleşmiş eserlerini seslendirdi ve solist Klaus Meine, İstanbul'da olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.














