
Depremde 'ölü' kaydına geçen kişi ehliyetsizlikten ceza yedi
Kahramanmaraş merkezli depremlerde 'ölü' kaydına geçen Ahmet Artan, sistemdeki hatadan dolayı ehliyetini yenileyemediği için ceza yedi. Sağlık kurumlarında hala ölü görünen Artan, mağduriyetinin giderilmesini istiyor.


















