
Keir Starmer avgår som Labour-ledare
Keir Starmer meddelade på måndagen sin avgång som ledare för Labourpartiet och premiärminister. Han säger att han lämnar över ett parti som är politiskt, finansiellt och moraliskt återupprättat och att en ny ledare ska vara på plats före september.









