
Şile Belediyesi'nde yolsuzluk skandalı: Başkan tutuklandı, damat personele 180 bin TL mesai ödemesi aldı
İstanbul Şile Belediyesi'nde yolsuzluk skandalı büyüyor. Belediye Başkanı Özgür Kabadayı 'rüşvet', 'irtikap' ve 'ihaleye fesat karıştırma' suçlarından Nisan ayında tutuklandı. Görevden alınmasının ardından yapılan denetimlerde, Başkanvekili Sacit Terzi'nin damadı Onur Tarhan'ın 2025 yılında 766 personeli geride bırakarak 86 bin TL maaşının yanı sıra 180 bin TL mesai ücreti aldığı belirlendi. Şile Cumhuriyet Başsavcılığı 'Resmi Belgede Sahtecilik', 'Nitelikli Dolandırıcılık' ve 'Görevi Kötüye Kullanma' suçlarından re'sen soruşturma başlattı.
