
Keir Starmer avgår som Labourledare
Keir Starmer avgår som ledare för Labourpartiet efter knappt två år. Han uppger att han vill ägna mer tid åt sin familj och accepterar att han inte är bäst lämpad att leda partiet till nästa val. En ny ledare väntas senast i september.












