
The police detained a 23-year-old man who was hiding in the Osiek commune
AI-generated summary
The incident took place in Oświęcim, where the fight escalated to the use of sharp weapons.
According to information provided by the police, several people - both men and women - took part in the fight. At one point, one of the men pulled out a knife and attacked four other participants in the brawl. Three people with superficial wounds and one who was stabbed in the chest were taken to hospital - said Asp. Małgorzata Jurecka from the police in Oświęcim. The perpetrator fled the scene and was wanted. Witnesses were interviewed and surveillance recordings were secured. Perpetrator arrested On Sunday afternoon, it was announced that the perpetrator had been arrested. During intensive search activities, the police found and detained a 23-year-old man from the Brzeszcze commune. He was hiding in the Osiek commune. The man was wanted in a case of bodily injury to four people, said Małgorzata Jurecka from the Oświęcim police. She added that the officers are determining the exact course of the incident.

W Narkowach na drodze krajowej nr 91 doszło do zderzenia dwóch aut. W wypadku zginęło dwóch mężczyzn w wieku 29 lat, a pozostali uczestnicy trafili do szpitali. Przyczyną było nieustąpienie pierwszeństwa podczas skrętu w lewo.

W Boćkach ojciec potrącił przyczepką 4,5-letniego syna. Podczas interwencji policja zatrzymała jego partnerkę, poszukiwaną za spowodowanie śmiertelnego wypadku pod wpływem alkoholu. Trzy lata wcześniej mężczyzna śmiertelnie potrącił na tej samej posesji inne dziecko.

W Krakowie przy ul. Nadwiślańskiej samochód osobowy wjechał w troje pieszych na chodniku. Dwoje dorosłych zmarło, a roczne dziecko przebywa w szpitalu w stanie zagrażającym życiu. 26-letni kierowca został zatrzymany przez policję.

38-letni były mistrz świata w boksie, Tete, został zastrzelony w gminie Mdantsane w RPA. Dwaj zamaskowani napastnicy otworzyli ogień do jego pojazdu. W ataku ranna została również 27-letnia pasażerka. Policja prowadzi śledztwo w sprawie zabójstwa.

W sobotę przed południem na trasie Głogów Małopolski – Widełka doszło do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych. W wypadku zginęły dwie osoby, a dwie kolejne zostały przetransportowane do szpitala. Droga jest zablokowana.

18-letni były uczeń został zatrzymany po ataku w szkole Brinellskolan w Fagersta. W zdarzeniu poszkodowanych zostało trzech nastolatków. Media sugerują, że sprawca mógł inspirować się atakiem w Trollhaettan z 2015 roku. Premier Szwecji zawiesił kampanię wyborczą.