
Çiftçi, hibe desteğiyle başladığı çilek üretiminde ilk hasatta 1.2 ton verim elde etti
Arapdede Köyü'nde yaşayan çilek üreticisi Semih Sağır, hibe desteğiyle kurduğu 1.600 metrekarelik serada 12 bin fide ile ilk yılında 1 ton 200 kilogram çilek üretti. Hedefinin 2 ton hasat olduğunu belirten Sağır, bölgedeki üreticilere örnek oldu. Pazaryeri Kaymakamı ve İlçe Tarım Müdürü üreticiyi ziyaret etti.


