
Sjuksköterska fick varning efter alkoholpåverkan på jobbet
En sjuksköterska i Arvidsjaur fick en skriftlig varning efter att ha testat positivt för alkohol på jobbet med 1,84 promille. Kommunen betonar att agerandet påverkar brukare och kollegor. Sjuksköterskan har tidigare sagts upp för narkotikastöld på jobbet, en händelse som Ivo kritiserade.















